Tuesday 6 October 2020

Burmese_Xiaomi_Authenication_Flasher_v1.3

 Burmese_Xiaomi_Authenication_Flasher_v1.3

Write Flash
Wipe Data via EDL Mode (Method1)
Wipe Data via EDL Mode (Method2)
Xiaomi Account Bypass.
I'd to Change China Rom to Global (Without unlocking Bootloader)
Support device :
Xiaomi Mi 8 Lite
Xiaomi Mi 8 Special Edition
Xiaomi Mi Max 3
Xiaomi Redmi 3S (Ido)
Xiaomi Redmi 3W
Xiaomi Redmi 3X (Land)
Xiaomi Redmi 4 (Prada)
Xiaomi Redmi 4A
Xiaomi Redmi 4C
Xiaomi Redmi 4 Prime (Markw)
Xiaomi Redmi 4X (Santoni)
Xiaomi Redmi 5 Plus
Xiaomi Redmi 5X
Xiaomi Redmi 6 Pro
Xiaomi Redmi 6X (Wayne)
Xiaomi Redmi Note 1 (Gucci)
Xiaomi Redmi Note 3 Pro / SE
Xiaomi Redmi Note 4X (Mido)
Xiaomi Redmi Note 5A (Ugglite)
Xiaomi Redmi Note 5A Prime (Ugg)
Xiaomi Redmi Note 5 Pro
Xiaomi Redmi S2 (Ysl)
Xiaomi 4 (Leo)
Xiaomi Mi Max 2 (Oxygen)
Xiaomi Mi Max 32GB
Xiaomi Mi Max 64GB
Xiaomi Note 3
Xiaomi Note LTE

Download Link.........>>>>>

Image may contain: text

No comments:

Post a Comment

NCK Crack Tool Ver 2.5.6.2

  NCK Crack Tool Ver 2.5.6.2 ကိုတင်ပေးလိုက်ပါတယ် Install လုပ်နည်း vedio ပါထည့်သွင့်ပေးထားပါတယ် NCK Crack Tool Download https://www.mediafire...